Äntligen fredag!

Yes, nu är det fredag!
Är riktigt tött nu vill värkligen och behöver jullov. Nästa vecka går jag bara måndag och tisdag sen har jag Jullov. Gud va skönt. Men på måndag slutar jag typ 4 och på tisdag slutar jag vi 3 tiden. På måndag ska jag till Frissan och klippa mig inför julen. Ska färga hemma men kanske i helgen om vi orkar. Men jag har inget planerat utan jag ska slappa denna helg. Lovade Jojjo och Teo att klippa mig i hlegen men tyvärr hade hon inga tider... Så det får bli till på måndag. Juste, ska ta in granen och pynta den och så ska jag fota lite, men det som är jobbigt är att jag antlingen måste fota med iphone-kameran eller med system och det är så himmla jobbigt att föra över bilder från system, ibland strular blogg.se appen och då går det inte att lägga in bilder. Jag blir galen på den här appen för ibland går det och ibland inte. Men men, imorgon ska jag slappa och sova så länge jag ville inte bli väckt av något alarm som ringer varje morgon vid sex. Men det ska bli riktigt skönt att det blir jullov nu! Men juste jag ska tillbaka till läkaren i mellandagarna med mitt knä och så ska vi se en bra tid när vi ska operera knät, känns jobbit men så är det! Jag är as sur för jag kanske inte får prova ländtäcker på Hellen.
Har inte så mycket att berätta just nu, idag blir ju slappa har ont i huvudet och har haft det typ hela dan. Ska kolla på "Hjältegalan" tror jag det heter, ganska kul. Men nu tänkte jag kolla på "Grey´s anatomy". Kan slänga in en bild, men har tyvärr bildbrist just nu, så ni får en gammal bild som jag har laggt upp förut....

image description
En ful bild på mig i bilen på väg till Ullared för ett bra tag sen. Ush!

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0