Chai latte

Nu sitter jag här och driker Chai latte, från våran kaffemaskin. Jag tycker det är jättegott!
Idag blev det inte äta ute mamma köpte två sallader som vi åt här hemma, var ju storm idag på dan, eller har väl lugnat ner sig lite nu. Imorgon ska jag till min mormor och morfar, mamma och jag tar tåget sen hämtar morfar oss vid tågstationen. Skulle fika där sen ska jag åka till Björn Borg affären och kolla på trosor, tänkte köpa några snygga, sen ska jag köpa photoshop! Är glad och ivrig....
På torsdag är det slapp, ska ju till läkern då, får se vad han säger. När det blir operation, hoppas så snart som möjligt. Sen har jag inget bestämt, men fredag drar jag in till stan för att shoppa.
Men jag ska köpa:
- Jeans
- Necessär
- Topp
- Plånbok
- Väska?
Det tror jag var det jag vill köpa just nu sen kanske jag hittar något annat snyggt. Det är lite för imorgon och fram till fredag. Kanske bloggar lite senare annars imorgon på morgonen.
En bild från Hellasgården i våras....
Copyright by Frida Jansson

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0