Förlåt för dålig uppdaterning....

Förlåt för dålig uppdaterning nu runt Jul.
Men det har varit så här att det har varit riktigt mycket nu, så jag har bara inte hunnit blogga ocg faktiskt har jag inte haft någon lust med att blogga. Ska försöka bättra mig.
Igår var det ju Julafton och man åt så man mådde dåligt, mamma hade glömt att köpa laktosfritt mjölkprodukter och jag glömde ta mitt piller. Så jag hade grymt ont i magen. Iallafall så ungefär efter Kalleanka lite senare började julklapps utdelningen.  Kan säga vad jag fick men orkar inte säga allt.
-Pengar
-Sängkläder
-Parfymer
-Smink
-Datorgrejer
-Kläder
- och lite till....
För mig har det varit en riktigt bra julafton, är riktigt nöjd och min mamma blev as nöjd med sin julklapp från mig, min brosa och min pappa, Hon fick en........Kaffemaskin. Vi har haft en förut men den var så himmla högljud och mamma ville ha en kapselmaskin och det fick hon. Det bästa är ju att man kan göra varmchoklad i den.....
Juste har inte berättat att jag red ju Hellen i onsdag! Kände ett riktigt sug på att rida. Och frågade då Hellens ägare om det var okej att jag åkte och red Hellen, och hon sa att det var helt okej.
Så jag åkte till Hellen med Lina, men tyvärr kunde inte Lina rida för Tindra var stel och hade ont i vänstar sida, så det blev en promenad för Tindra. Men jag ville rida och provade med mitt knä. Hon var riktigt pigg och jag var ju lite osäker på galopperna för det var halt och svårt att se vart det var halt, men så var det också att hon var så j'vla pigg och stark så jag vågade inte riktigt galoppera, jag tog det en gång och kände att det gick riktigt fort. Ångrade att jag inte tog snodden på henne för när hon väl vill springa så gör hon det, för Hellens ägare sa att ta det lungt hon är super pigg. Juste provade täcket på henne och det passade grymt bra!
Kan lägga upp en fin bild på mig och Hellen som Lina tog i onsdags.
Hoppas ni har haft en riktigt bra julafton.
Här är min sötnos i onsdags... :D <3
Copyright by Frida Jansson

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0