Fredag

Äntligen fredag, efter en tuff vecka så är det fredag, idag ska jag slappa, jag känner mig inge bra. Är snorig och hosa. Börjar blir riktigt trött på att vara sjul 24/7. Idag skulle mamma hyra film och vi skulle ha fredags mys och bara ta det lungt, ska kolla lite på Idol är inte så jätte intresserad av det. Jag älskar Idol men jag gillar inte riktigt de som är i final. Imorgon blir det kul då ska jag och mamma åka på hundmässan och kolla, ska kolla lite hundtillbehör. Som jag sa var det kul igår på Gladö men jag kännde att ridgruppen var lite för lätt för mig, men vi skulle ringa ridskolan och få prata med ridläraren och se va hon tycker.
Men jag lägger in några tidsinläggda inlägg och gör några roliga inlägg.
Så här mycket snö var det föra vinter det här fotot är taget 2 december 2010!
Copyright by Frida Jansson

// Frida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0