Har en ledig dag!

Japp, är ledig idag från skolan för jag ska till stan och röntka mitt knä och det kommer att ta en stund och sen skulle pappa och jag ta något och äta får se vad det blir. Övertalade pappa om att vi tar bilen in för jag orkar inte ta tåget och sitta och hosta på folk utan skönare att ta bilen. Kanske bloggar senare idag men ska försöka blogga ikväll på min datorn, snodde mammas datorn nu medans hon pratar i telefon så då bloggar jag lite snabbt. Imorgon ska jag till skolan och då skulle vi baka lussekatter och pepparkakor på hemkunskapen. På slöjden är jag ju klar med mitt ländtäcke men jag har inte provat det nu i höst/vinter för jag har ju gjort illa knät. Jag ska prata med läkaren och fråga óm jag kan rida innan operationen. Vill värkligen rida nu i vinter, är riktigt mysigt när snön kommer. Men unda om det kommer någon snö i år. Nu ska jag äta lite frukost, men försöker blogga i bilen....



Saknar dig♥

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0