Home again!

Yes, I'm home now!
Kom hem för en stund sen från små ställen. Men idag köpte jag en bh och inget mer. Det har varit en ganska lungn dag. På onsdag ska jag åka och köpa Photoshop som jag har tjatat på i flera "år". Jag har velat ha det ganska länge och nu när jag har pengar så får jag köpa det för 800 för mamma lägger till 100 kr för att det finns på nätet för 800 men mamma orkar inte hålla på med betalning på kort så då sa hon att hon lägger till en hundring. Tack!
Så då blir det många redigerade bilder!
Imorgon ska jag inte göra mycket utan jag ska ta det lungt mamma är ledig så vi skulle ut och äta lite.
Orkar inte blogga mer. Bloggar nog mer imorgon slänger in ett tidsinställt inlägg....
En bild från Globen Horse Show 2011
Copyright by Frida Jansson

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0