Julrea eller?

Japp, nu har julrean börjat!
Idag ska jag tycärr inte julhandla, utan vi skulle bara åka och kolla på lite saker på media markt, för mamma fick en kaffemaskin och hon ville kolla efter en lite kapsel hängare eller vad det heter?
Sen vet jag inte riktigt vad vi ska göra, jag ska till stan på fredag och handla. Jag vill ha photoshop men jag vet inte om jag ska köpa den eller önska mig den i födelsedags present, för jag fyller år i Februari.
Min önskelista eller vad det heter är:
- En cykel
- Photoshop?
- En box med Gossip Girl
Det var det jag vill ha nu.
Tänkte köpa ett eller två iphone skal till min tele. Nu har jag inte mer att säga, utan bloggar ikväll eller senare på dan.
Saknar sommaren i Turkiet....
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0