Nu är helgen slut!

Imorgon börjar skolan, har ingen längtan.
I veckan går jag bara måndag,tisdag,torsdag och fredag för jag ska vara ledig och då ska jag åka till stan och rönka knät. Så då är jag ledig.
Men igår var jag ju på Hundmässan och det var kul och väldigt mycket folk och halt när mamma och jag åkte. Kollade på utställningen och just Norwichterrier gruppen och dom var så söta! Kollade också på rasparaden och det var jättegulliga hundar. Men det jobbigaste var att det började klila i min näsa och halsen och lite i ögonen, men det var ju flera hundra raser under samma tak, så det är ju klart man känner, alltså man kan vara allergisk mot en hundras, det är väldigt komplicerat att berätta om.
Iallafall så kollade vi lite och så fick vi lite prover och tidningar, det  var jättekul att se alla möjliga hundraser.
Sen efter åkte vi till Rusta och kollade lite hittade lite julklappar och sen åkte jag och mamma till Port73 och där köpte jag mer julklappar, sen åkte vi hem. Idag har jag bara slappat och haft tråkigt, har blivit lite förkyld så jag tog det lungt och kollade på film. Imorgon är det ju skola som vanligt, går väldigt länge imorgon. Efter ska jag bara hem och ta det lungt. På tisdag blir det en synundersökning för att kolla upp hur det går och om mina linser är bra. Juste bakade något nytt recept jag så, Pepparkaksmuffins, dom blev jättebra och var super goda. Är riktigt nöjd med dom!
Just nu är jag inte på jättebra humör är lite sur och arg.... Men det ska inte gå ut över er!
Kan bjuda på någon/några bilder.
Några Globen Horse Show bilder, njut!
Copyright by Frida Jansson
TA INTE!

// Frida :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0