Sjuk

Är hemma och är sjuk, alltså jag är förkyld och mår dåligt. Vaknade imorse vid sex av att mitt alarm börja och mådde skit, så mamma sa att jag skulle va hemma och då gick jag och la mig igen och då somnade jag om och vaknade vid kvart i nio det var riktigt skönt att sova, är lite piggare och efter jag sovit försvann mitt halsont!
Men idag måste jag till optikern för att kolla ögonen med linserna, jag är tvungen att gå för det hade svårt med nya tider och jag måste få mina linser till nästa år. Men iallafall så har jag ätit Lussebulle nu till frukost. Har kollat på tv resten av morgonen. Jag vill börja rida men jag måste till läkaren först och se vad han säger om jag kan få rida nu i vinter, men jag har lust att rida på jullovet för det är så himmla mysigt. Har inte så mycket mer att berätta mer om än att jag är sjuk.
Imorgon är jag ledig fårn skolan för jag ska till stan och röntka knät....
En härlig bild från förra vintern, när jag red min förra medryttarhäst Saga!
Copyright by Frida Jansson

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0