Trött

Idag är det söndag. Jag tycker den här helgen har rusat fram och jag har inte riktigt gjort något kul utan bara slappat. Imorgon är det skola och jag går till fyra. Ska ju klippa mig, ni kan få se en bild imorgon hur det blev mellan före och efter. Kommer vara ganska kortklippt imorgon kväll. Idag ska vi slappa ska städa mitt rum och göra rent åt min hamster, vi får besök av den as söt liten valp/unghund, hon är riktigt gullig. På tisdag har jag skolavslutning. Äntligen lov!
Nästa vecka har jag inga planer....
Vill värkligen rida nu känner suget efter att få rida. Tänkte fråga om jag får prova rida och se hur det går med knät!
Nu orkar jag inte blogga mer.
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0