Förlåt.......

Ja, jag vet att jag måste skärpa mig!
Nu har jag bestämt mig att börja blogga men det kanske kommer bli många inlägg som är från mobilen och kanske utan bilder. Men idag var jag i skolan och vi hade klassens dag och då kollade vi på 2,5 filmer. Asså vi skulle se två men vi började med första beck och ingen ville typ se den så vi bytte till *Tusen Gånger Starkare*, jag har ju sett den och jag tyckte den var sådär! Men efter den så hade vi lunch men ingen var typ sugen på mat så vi skulle sammlas igen vid klassrumet vid tio över tolv. Då började vi kolla på någon amrekansk komedi som var helt okej. Men sen gick jag hem och nu sitter jag här har inte gjort så mycket utan jag ska börja med min tyska läxa som jag igentligen inte kommer ihåg vad det var men ska smsa min kompis och fråga vad det var...
Men nu måste jag börja innan klockan rinner i väg!
Min gulliga hamster Alvin! :-D
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0