Ingen rubrik

Idag har det varit en lång och jobbig dag i skolan. Stökigt, som vanligt. Men annars har jag inte gjort något utan bara slappat har inga läxor tills imorgon men ska börja läsa på So om första världskriget, har prov i det på fredag, sen ska jag kolla No om ljus och sen blir det Tyska, och så har jag engelska, ganska mycket. Men imorgon slutar jag tidigt så jag drar hem och pluggar. Men är trött och seg. Ska till läkaren på onsdag med mitt knä och så får jag se vad han säger, vad jag behöver. Måste bli av med den här värken i knät som jag har jämt. Nu ska jag kolla på någon serie, det handlar om riddare och medeltiden....
Förlåt för jag inte gjorde några tidsinställda inlägg, orkade inte och förlåt för jag inte la in någon bild på sakerna jag köpte.

//Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0