Jag jag ska börja blogga!

Jag måste skärpa mig, men skolan tar upp min lediga tid, antingen läxor eller prov!
Jag är ju tvungen att lägga ridningen på hyllan denna termin för jag har gjort illa knät som jag skrev för ganska längesen. Men jag har inte varit och ridit på väldigt länge.
Det har oxå hänt saker som jag inte vill och saker som är väldigt personliga för mig och därför har jag inte mått bra. Men jag kan inte lova någon vidare bra uppdatering. Idag var jag och såg Twilight Breaking Dawn och den var grymt bra. Men mamma måste låna min datorn och jag måste sluta nu så hörs kanske ikväll fast då blir det ett mobilinlägg.
Hare gött!
Dålig mobil bild från Turiket 2010!
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0