Sjuk (Mobilbloggar)

Ja, jag är sjuk och har faktiskt varit hemma sen i onsdags så idag blir det fjärde dan jag är hemma. Men asså jag har fått en riktig förkylning, i fredags hade jag jätte hög feber och min morfar var tvungen att komma och se till mig för jag har inte mått bra och jag var typ nära på att svimma några gånger. Det är på bättrings vägen, som tur va! Tyvärr missade jag att göra mitt prov, asså det är ju inte så att jag gråter ihjäl men jag orkar bara inte göra provet på en omprovs dag för det är på torsdag EFTERMIDDAG asså efter jag slutat börjar det typ. Men jag ska prata med våran lärare, kommer ligga as långt bak i matten och nästa vecka har vi prov och så. Men ska försöka ät lite...

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0