Söndag

Godmorgon på er!
Just nu sitter jag här i mitt rum och är inne på datorn som ni ser. Men igår bloggade jag inte för hela dan var jag borta, jag och mamma åkte till Farsta och shoppade lite kläder. Köpte en jacka och en ny BH. Men sen åkte vi och handlade mat på Maxi. Så vi kom typ hem vid fyra eller fem. Idag ska jag slappa ska läsa på min So om första världskriget. Jag ska baka lite och så skulle vi pynta lite, för det är ju första advent och snart är det första December. Idag ska mamma ringa hunduppdödaren och fråga lite om valpar, vi har bestämt oss för att skaffa en valp och nu har vi hittat en uppfödare i Stockholm som ska ha valpar till Våren 2012 och då kanske vi har en liten valp till Sommaren. Men det är rasen Norwichterrier. Kan lägga upp en bild på rasen, jag var ju på Horse Show i fredags och det var grymt kul. Jag hanlade inte så mycket på mässan utan jag köpate 2 par ridbyxor och 3 st hundtäcken och så lite små krams, hundtäckerna var 3 för 30 kr och det var ju extemt biligt!
Fotade ca 400 bilder. Kan lägga upp någon nu men jag ska skicka lite bilder
till min kompis som var med för hon hade ingen kamera med sig och jag fick bäst bilder.
Slänger in några bilder.
Blir några tisinställda inlägg idag!
Här är en bild på rasen. Bilden är tagen från http://www.litenhund.se
Globen bilder:
Så nu orkar jag inte lägga in mer men det blev några smak prov!
Det är Copyright på mina bilder!!!
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0