Bonde söker fru!

Just nu kollar jag på bonde söker fru. Men idag har jag varit i skolan och varit hos tandläkaren. När jag kom hem från skolan gjorde jag läxar, jag har renskrivit en text och såp ska jag läsa min bok sen. Men jag kollar på Bonde Söker Fru. Men jag har inte så mycket att berätta om utan jag kanske blogga imorgon.
Imorgon ska jag ju till läkaren på morgonen och kolla på mitt knä, så vi får väll se vad läkaren säger om ridningen, hoppas jag får rida men jag är bara 50% på att jag får rida, efter måndagen så hade jag så himmla ont!
Nu orkar jag inte blogga mer...
En bild från drottningholms slott när vi var där med skolan!
© Copyright by: Frida Jansson ©

// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0