Deppig!

Ja, jag är jättedeppig! Jag var ju hos läkaren i torsdags! Jag blir inte glad....

Men alltså jag var ju hos läkren i torsdags för mitt knä och jag kunde ju inte gå så vi åkte till läkaren och det vissade sig att jag har gjort illa någon mjukdel i knät tillexempel minisken, korsbandet eller ledbandet men de tror att det är korsbandet och det kommer ta väldigt långt tid att läka! Jag trodde väll att jag skulle villa i 1-2 veckor men nej, utan 4-6 veckor och det mennas ingen ridning på 4-6 veckor!!! Fatt jag får inte rid på lite mer än en månda. Jag blev så klar jätteledsen och jag känner mig så j*vla handikappad......

Men idag som jag kanske har sagt är att jag ska städa här hemma eller mamma och jag håller på att städa och jag har syt lite gardiner och hjälpt mamma men kan ju inte göra så mycket! Men snart ska jag kolla lite på läxorna och kolla vad det var så jag hänger med i skolan. Men vi har 3 prov i veckan asså som kommer!
No prov om hjärtat, So hemmaprov som ska lämmnas in på fredag och ett tyska prov på torsdag och matte prov på tisdag nej onsdag, ne nu kommer jag inte ihåg...
Det är 3-4 eller något, så jag måste värkligen kämpa med att tränna in alla prv i huvudet. Men imorgon har jag inget planerat, men nu ska jag börja plugga lite...

tyvärr är jag inne på fel dator jag är inne på mammas dator och hon har inga bilder...

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0