Godmorgon

Godmorgon på er!
Just  nu sitter jag här vid datorn och bloggar som ni ser. Men idag ska jag ju till Hellen tänkte ta med min kamera och fota henne lite i stallet. Men ska ju löshoppa henne idag, ska bli jättekul. Ska ta bussen som går från mig 10:27  och sen träffar jag Lina i VH och där ska vi ta nästa buss till stallet. Skulle träffa Rosie (stall ägaren) vid stallet för Hellen stog i box i nat för att en av Rosies hästar var de tvungna att ta bort, så den andra lilla ponny är jättedeppig så Hellen skulle stå och "trösta" den lilla, så Rosie skulle säkert prata med mig om hur jag ska göra efter som hon står i en annan hagen! Kollar på Vakna med the voice, ska äta lite frukost, ska ta ett kort på min outfit sen. Imorgon ska jag kanske till Bromma Blocks och handla lite, behöver ett par nya jeans, har inga bra, vi hade massa rabatter nu..
Vilket fint väder, perfekt foto dag!
Två bilder på mig och min gamla medryttarhäst, en islandshäst vid namn Saga
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0