Hemma från skolan.....

Japp jag är hemma från skolan för jag mår dåligt och kände mig inge bra, jag har mått illa och i morse började jag få migräm men som tur tog jag en ipren, så nu är det över mår bara illa....
Men igår blev det ingen Hellen för jag mådde dåligt och var tvungen att gå hem från skolan. Nästa måndag ska jag löshoppa Hellen och jag skulle få åka en dag extra för jag missade förra igår och då tänkte jag longera om det är ok underlag! Men nu ska jag gå och borsta tänderna och fixa mig. Men ska göra några läxor som jag har så jag inte ligger efter i skolan...
Men nästa vecka är det höstlov, jippi!
Tösen jag red för jättelängesen.... Saknar henne ;(
// Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0