Kul att du hitta hit!

Nu ska jag skriva lite om mig själv!

 

Hej och Välkomman till min blogg!

Jag heter Frida Jansson och är 14 år gammal! Jag är som alla ungdomar, jag är med mina vänner och lever liksom livet! Men mina största intressen är Hästar/Ridning, Fotografering och Shopping! Jag är en modemupp, jag älskar kläder och sånt så jag äger jättemycket kläningar och andra snygga kläder!

Om ni vill veta mer så står det i min presentation i menyn!

Nu ska jag börja blogga mer, jag hade en blogg för ett tag sen men jag gillade den inte och det blev inget av och sen blev jag sugen på en blogg men nej jag ville inte riktigt men jag ska vara duktigt nu och blogga bra!

Men jag har ju inte så mycket att blogga om!

Men kan slänga in lite bilder på olika saker under mitt liv :)

 

En bild jag bjuder på mig själv! xd

En bild på något jag gillar att göra (fotografera)

Någon som gör mig glad och något som jag älskar att göra  :) <3

 

Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder! Men jag ska försöka blogga mer idag men jag kan inte lova något!

 

//Frida

 


Kommentarer
Postat av: Lina Carlsson ☺

wohoooo, Frida har skaffat bloooogg! ;D

2011-10-08 @ 00:15:49
URL: http://mashmellow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0