Studiedag!

Japp, idag är det studiedag. Det är skönt men det är bara plugga som står på schemat.
Men igår bloggade jag inte för jag var så himmla trött efter ridningen. Men jag kan berätta det nu.
Jag åkte ju direkt till stallet efter skolan, så det var mycket att bära på! Men när jag satt på min buss blev det kö
och jag fick panik för jag ville ju inte missa den andra bussen, då får jag vänta i en timme tills nästa kommer.
Men som tur han jag och så. Jag och Lina hoppade på bussen och sen så var vi framme vid stallet.
Det var ju grymt kallt när vi kom dit och så hade det ju regnat under natten och kanske på dan?!
Men vi började med att ta in hästarna, de var fulla av lera och Hellen var inte vit utan brun på benen!
Tillslut kom vi ut och skulle rida i paddocken men det var ju sämst underlag för hästarna, och så provade jag på "åkern" men det var ju lika blött och geggit + att det var halt, så vi red ut, jag hade snodd på henne och hon gick toppen med den! Men vi red bara i 40 min för det var så grymt mörk och mitt knä gjorde så himmla ont, det är
såhär att jag har slagit i mitt knä i ett hinderstöd fåtal gånger, alltså typ 100000 gånger och så har jag rammlat av
och slagit till knät ganska rejält! Så nu har jag knä problem och igår var det skit jobbigt för jag kunde inte stödja på mitt knä och ändå hade jag inte slagit i det! Det är bara mitt vänstar knä...
Men det blev bra trav och skritt för att det skulle arbeta lite.
Nu har jag beättat om igår. Idag kanske jag hänger med mamma till mormor, hon mår dåligt så vi ska hälsa på henne! Men mamma skulle ha gjort det igår men det blev inget för att vi hade så mycket!
Imorgon ska jag gå i skolan hela dan, det är till fem i fyra!
Men nu ska jag äta lite frukost och kolla på tv en stund.
Men kan ni komma med lite förslag om vad jag kan blogga om!
Vad vill ni läsa om?
Vad ska jag blogga om, något speicelt?

En bild på när jag nästan började rida!
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0