Vad sur jag blir!

Ja, jag blir arg  på blogg.se för jag har försökt blogga från min mobil, jag har ju appen på min Iphone men
det funkar ju inte. Men frågar er!
Vet ni hur man använder appen för Iphone ,Ipod & Ipad?

Men igår var på mitt landerställe och gjorde iordning och sen skulle jag fota lite och kom på att kamernan är ju hemma, så det blev inga fina bilder. Men vi plockade även svamp och fick riktigt mycket, vi fick ihop två korgar.
Kom hem sent igår så jag orkade inte blogga, men jag ska fixa problemet med att kunna blogga genom min
mobil. Men idag ska jag köpa mig en till mössa, jag köpte en i veckan på Glitter och nu har jag hitta en annan.
Men jag har hittat två par byxor jag skulle vilja ha, men jag måste lugna mig med kläder eftersom vi ska till
Ullared nu om några veckor så vi måste spara lite jag ska ju bomba med hästsaker, haha!
Men imorgon är det Hellie (Hellen), vet inte vad jag ska göra, tror att det blir volten och träna på öppnor &
slutor. Men jag vet inte, ska snacka med Lina vad hon vill! Men kan göra ett litet schema över veckan, göt det i
nästa inlägg. Men jag ska fixa lite på min blogg nu kolla lite vad jag ska ha för länkar och så!
Men jag gör ett schema senare...
image description
Det är den här mössan jag köpte i veckan!
//Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0