Fotboll min nya sport eller?

Sitter nu här och har kollat på en riktigt konstig film. Skum som bra den, men jag är på bättrings väg, har inte bloggat för jag har varit ganska dålig nu under sen här helgen och allt. Blev ju sjuk i fredags och så var jag dålig på måndagen och tisdagen var jag inte häller i skolan för jag mådde inte bra då men det började bli lite bättre. Och idag var jag hemma för att få vila sista dan, imorgon är det skola och jag har en hemlis på gång.... Haha nu blir ni nyfikna. ;)
Men ni får veta hemlisen imorgon på på Kvällen eller eftermiddagen, vet inte än.
Har skaffat en till blogg men jag har inte gjort något på den för att jag skaffa den på dan idag kom på ett bra namn och jag är nöjd, tänkte börja göra en design på den i helgen och jag kanske ska ha den här bloggen kvar, vet inte än.
Vad tycker ni??

Men ni undrar nog vad rubriken har med inlägget, jo så här, har väldigt tåligt och kom på något fort. Jag har kollat mycket på fotboll och så skojade jag lite här med er om rubriken, jag skulle aldrig passa som fotbolls spelar, är så j*vla boll rädd, hatar bollar, hört mycket varför är du as rädd för en boll som kanske inte väger mycket och är liten men du är inte rädd för hästar. Haha, det är klart jag inte är rädd för höstar, visst jag har ju respekt för alla hästar men kan faktiskt inte förklara varför jag inte är rädd för just hästar. Har försökt att förklara tidigare men går inte, vecklar bara in det mer och mer. Kan ändå svara på varför jag är rädd för bollar, de är runda och man har inte riktigt helt koll på om man sparkar på bollen att den kommer exakt där jag vill ha den, de är oxå extremt hårda när det kommer i full fart. Nu orkar jag inte prata mer om bollar och så. Idag kom hästmagazinet, (ointressant för er -.-) ska läsa den när jag går och lägger mig. Tänkte få och lägga mig för jag har fortfarande lite svårt att sova med att näsan är täppt och jag har ont i halsen, men jag sover mer under nätterna. Behöver ju min snygga "skönhets söm" till imorgon.
Ska försöka blogga lite imorgon, på morgonen. Puss 😘❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0