Gäsp!

Ja, så sitter man här och gäspar...
Idag är slapp som står på schemat. Ska baka lite idag och så får vi se vad det blir, tror det blir cupcakes. Kan fota och lägga upp bilder. Imorgon ska jag till Hellen igen och rida, ska prova barbacka asså se hur knät reagerar på det. Iallafall så har jag inte så mycket att säga. Kan väll lägga in några bilder som Lollo fotade i måndags! Just nu ska jag sätta mig och stirra lite på datorn.
På fredag ska jag träffa mormor och morfar, ska ut och äta lite....
Men i helgen ska jag kanske ut och shoppa kläder, vill ha en ny skin jacka och ett par nya jeans och någon topp.
Nu pallar jag inte sitta mer och blogga utan jag försöker uppdatera mer idag på dan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0