Godkväll!

Just nu sitter jag i soffan och mobilbloggar, lyssnar på lite musik också. Skulle göra läs i Kemin för vi skulle ha gjort det till imorgon och så kom jag på att jag glömt boken i skåpet, typiskt Frida:/
Bakade bröd för en stund sen, mamma ville ha några nyttiga bullar eller mackor. Men har kollat igenom min powerpoint som jag ska vissa imorgon på svenskan. I bakgrunden är det 112 på liv och död, kollar lite snabbt ibland. Imorgon är det en jobbig dag, får till fyra. Men på torsdag ska jag till tandläkaren och ta avtryck. Sen nästa vecka på måndag ska jag till sjukgymnasten. Måste ragga lite på någon fotograf till sportlovet.... Någon som vill vara fotograf för en dag??
Blir kanske det sista för ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0