Jag är sämst...

Jag är riktigt dålig på att blogga, men det kommer att bli såhär asså till helgen för jag har inte orken att blogga under vardagarna, på torsdag jag jag ett skit tråkigt So prov och jag har inte gjort mycket i skolan så det har blivit mycket att göra hemma. Men just nu hade jag lite ledig tid. Jo, jag fyller ju år nu i helgen, juste jag var hos sjukgymnasten idag och fick mera övningar för knät, asså det är tråkigt att sitta och göra övningar. Helgen blir väldigt på, för jag fyller på söndag och på lördag ska vi "fira" mig genom att vi åker in till stan och kollar på bio och äter ute. Det är inte helt säkert vad det blir för film...
Nästa vecka blir det Hellen, det blir till älsklingen!!!! Ska kolla lite på tv nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0