Sjuk!

Är sjuk nu! Fan fan fan....
Finns inget att göra, är förkyld så det är bara att vila tur att få den nu och inte på sportlovet. Igår gick jag hem mådde så dåligt att jag orkade knappt gå hem men jag gick hem iallafall. Mådde inte bra igår, blev bara sämre och sämre till kvällen, ush det var faktiskt lite läskigt kommer inte riktigt ihåg vad som hände. Hade ganska hög feber, har riktigt ont i halsen just nu och hostar så det känns som lungorna ska ploppa upp. Idag är jag nästan hemma ensam, min brosa och hans kompis är hemma med mig för jag vill inte vara ensam hemma när jag är sjuk, mamma och pappa ska på 50 års fest, så kommer nog hem inatt. Men just nu är jag lite piggar än igår, känner bara att mina muskler och leder gör så ont, varje gång jag går några steg så känns det som man har sprungit ett maraton lopp. Vi har laddat upp med godis och lite dricka, mamma hyrde lite filmer till mig och så ska jag väll glo lite på melodifestivalen, är inga bra artister. Just nu "kollar" jag på fotboll, JätteKUL!!
Orkar inte blogga mer just nu då det kanske blir något inlägg ikväll men bara kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0