Sportlov!

Äntligen är det sportlov! Idag gick jag en suoper tråkig dag och den var så extremt tråkig. Ville bara sluta. Iallafall på tyskan hade vi vikarie och han var väl okej han hete Nills och kom från östermalam, ganska rolig snubbe. Den här helgen blir det feto helgen, jag fyller år, vi ska frida både lördag och söndag. På lördag ska vi in till stan och fira mig med bio och ut och äta, sen på söndagen så ska vi ha släktkalas. Men det känns bra att äntligen fyllar 15år, äntligen byxmyndig nej jag skoja med er. Idag ska jag slappa och ta det lugnt, har en sån grym j*vla mensvärk så jag vill börja böla när som helst, på måndag blir det Hellen som jag kanske har sagt, Lollo hänkar med och så skulle hennes kamera med. Ska bara promenera lite. Hoppas det blir några bra bilder på mig och Hellen. Nu tänkte jag kolla lite på Elsas Värld, följer det som en tok....
Hoppas allt är bra med er!

Kanske bloggar lite senare ikväll. Har bildbrist just på mammas dator, min är alla mina bilder så jag får ta en gammal bild från arkivet....


Älskar den här bilden, man märker att Gotläningarna gillar sina turister väl! XD

Copyright


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0