Trött chey

Sitter i soffan och är trött, har svårt att slappna av för jag får hosatacker ibland och det känns som lungorna ska hoppa upp eller explodera. Skulle bara säga att jag kollade med ett öga genom melodifestivalen, för jag var insatt i lite olika saker på mobilen. Mina föräldrar har inte kommit ännu. Just nu är det den där nya serien om cawboys, kommer inte ihåg vad den heter nu igen. Imorgon får vi se om det blir soffan en dag till?! Vill inte för det är så himla tråkigt, ska kolla lite på en tröja som man kan ha över skjortorna. Har hittat en eller två stycken på Hollister och en på Gina Tricot, ska fråga mamma om tips på vilken som är snyggast och mer stil ful. Inatt blir det att checka in hos brorsans rum, jag har en bäddmadrass i mitt rum och Fredriks kompis ska sova här då får de sova där, och Fredrik i min säng och jag tar hans. Hatar den sängen, den är inte skön....
Men nu säger jag Godnatt till er alla. Blir ju sista för ikväll. Får en bild för ett tag sen asså jag vill inte visa mig när jag mår som piss..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0