All this way

Förlåt för dåligt uppdatering. Men jag har inte mått så jättebra, utan känner mig fortfarande lite dålig mår illa och har ont i huvudet.
Idag var det en lugn dag i skolan ganska seg och väldigt tråkig. När jag gick hem från skolan var det snor halt på vägen och det var läskigt att gå hem var nära på att ramla flera gånger. Just nu lyssnar jag på musik och vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Men ska slappa ikväll, efter som jag inte mår bra! Imorgon ska jag till landet och fira Farmor & Farfar, dom har fyllt år och då skulle vi åka till Gallerian, för jag vill till Hollister och kolla på kläder.
Söndag ska vi ha gäster hemma, ska ta det lungt den här helgen. Nästa veckan ska jag bara gå 4 dar efter som jag ska till stan och röntga knät IGEN!!
Juste, gjorde ju min redovisning i onsdags som jag var så nervös över! Men det gick super och jag fick A (A=MVG), jag trodde aldrig att jag ska få så högt betyg... Asså jag är absolut INTE miss nöjd om jag låter det, jag är bara chockad.
Jag har inte varit på gymet nu på några dar, kanske går upp imorgon bitt om jag orkar, får se om jag är piggare då..... :)
En bild från Drottningholm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0