Är deppig...

Jag är deppig på grund av att jag har fått gått till läkaren och skulle se svaren från i tisdags, från röntgen. Men tyvärr ser de inte skadan och de är osäkra om det blir någon operation. Men de kanske ska gå in i knät och kolla hur det ser ut. Röntgen bilderna såg bra ut men jag har en skada på insidan men där har jag inte ont utan på utsidan av knät. När jag kom hem grät jag i kanske i 30 minuter. Mådde så j*vla dåligt över det här med knät, känner att det här knät ska fan inte ta ifrån min ridning!! Jag är väldigt ner alltså deppig och mår inte toppen. Så det får bli ett kort inlägg. Idag var skoldagen helt okej, det var kalt och jag var trött......
Men hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Sv: Okej för jag ska antarligen oxå gå promenad :)

2012-01-23 @ 20:13:34
URL: http://caaracal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0