Börjar jag bli sjuk eller?

Jag vet inte riktigt om jag börjar bli sjuk, känner mig inte bra har ont i halsen och mår illa. Men idag iallafall så gick jag till skolan och var bara där en timme, jag gick på en lektion sen så åkte jag och pappa in till stan för jag skulle röntgas vid 12. vi var väll där till halv 12, för jag orkade inte gå runt på stan för det var så kallt. Det tog 45 min innan vi fick komma in, var lite trött och nervös, fast inte lika nervös som första gången, för det var ju andra gången jag röntgar knät. När vi väl skulle börja så började jag få lite ryck i knät, jag skulle ligga helt stilla men jag kunde inte riktigt. Tillslut slappande jag av och låg sitlla med knät, sjöng sånger i huvudet för mig själv för att slappana av och försöka stänga av från den där jobbiga maskinen som låter as högt. Men det tog mella 20-25 minuter. När vi var klara gick vi till Hötroget för jag skulle köpa skal till min iphone, jag tänkte köpa 2 men ett var lite för dyrt och jag tycket nja kan köpa det någon annan dag. Men det blev ett silickonskal? med tassar på det är vitt/genomskinligt. När vi kom hem åt jag lite och jag tog några nudlar som var så straka så det brände i halsen och magen, fick ta makor istället. Sen när mamma kom hem så hade båda mina föreldara jätteont i huvudet och mamma hade glömt att ta ut fisken som vi skulle äta, så det blev Max hamburgare. Det var super gott men jag kunde/kan inte svälja så det blev lite jobbigt för mig att svälja. Men efter en stund när vi satt i bilen på väg hem så började jag må illa och kände att jag ville ******. Men det gick bra och inget hände nu sitter jag här i mitt rum med en vattenflaska brevid mig som är fylld av vatten, som jag dricker lite då och då. Har väldigt ont i halsen, mamma sa att vi får se hur du måe imorgon annars är jag hemma, har både engelska, tyskan och matten hemma så jag inte behöver ta igen så mycket. Men nu ska jag låta mamma ta datorn igen, hon håller på att färga håret och jag tog datorn en stund nu när hon är borta.
Det här blir nog den sista inlägget för ikväll och idag, jag orkar inte blogga mer.
Säger hejdå och Godnatt på er alla läsare.
En bild från i sommras jag tog på balkongen.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0