Sunday

Jag har dåligt med rubriker, jag kommer inte på några bra rubriker till inläggen.
Menmen, idag har det varit en rätt så "lugn" dag. Mamma och jag åkte till Grizzly och kollade på hund saker, sen åkte vi till Farsta och kollade lite där, jag är ju ute efter en tröja på Gina som jag har letat sverige runt känns det som. När vi var klar i Farsta åkte vi till Maxi och handlade, var väll inte det roligaste som finns! Köpte godis som jag sitter och äter här, igentligen skulle jag till gymet idag men jag var dålig igår kväll, mådde illa och kräktes lite...    Så det blev inget gym imorse men det blir nog imorgon sen kanske på onsdag eller torsdag. Igår var jag ju hos min mormor och mofar och åt och vi kom hem vid 6 tiden och då var jag trött och orkade inte blogga, skulle ha gjort ett inlägg med Finn fem fel, men tyvärr funkar det inte att lägga in bilderna -.-
I Farsta köpte jag en koft en brun och den var på rea kostade bara 100 kr, ingenting! Men mamma och jag tänkte nog beställa den där tröjan/koftan eller vad det är. Imorgon skulle jag ha börjat skolan men jag har studiedag så jag börjar skolan på tisdag, det är skönt! Men det är jobbigt att börja skolan igen det var skönt att bara gå och göra som man vill på dagarna, kunnat vakna när jag ville inte var tvungen att gå upp när något alarm ringer...
Blir en väldigt lugn vecka nu framöver, måste komma in i morgon rutineran och sen blir det ju läxor och prov...
Men som tur går jag ju bara 4 dar i skolan och veckan efter går jag också 4 dar för jag ska till läkaren och röntga knät, igen!
Uppdater kanske lite senare....
En bild som jag gjorde i photoshop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild! :)

2012-01-08 @ 23:09:25
Postat av: Louise

Fin bild! :)

2012-01-08 @ 23:09:47
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/
Postat av: Louise

Nu är vinnarna av veckans blogg uppe på bloggen! :D

2012-01-08 @ 23:37:25
URL: http://lifeabouthorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0