Hemma idag!

Idag när jag vaknade jag med jätte ont i halsen och lite huvudvärkt. Så jag blev hemma. Har typ pluggat lite, hade engelskan, matten och tyskan hemma. Så jag har gjort engelska och matte för jag har legat efter, tyskan har jag bara läxa men jag tar den lite senare. Läxan är till imorgon. Menmen jag mår lite bättre än i morse. Kollar just nu lite på tv men det finns inget att så på TV, kollade/kollar på Äntligen Hemma, tråkigt men får väl se det. Mamma och jag pratat om att kanske bara vi två ska på semester i höst. Kanske något varmt lande eller London. Vi har inte pratat om det jättemycket utan vi vill åka och pappa ska åka med sitt jobb till Turkiet eller Spaninen. Vi behöver ju ocskså hundvakt då i höst, och om mamma och jag vill så gärna åka!
Imorgon ska jag till skolan har jag bestämt om jag inte blir sämre men det får vi hålla tummarna för. Orkar inte mer blogga....
Kanske ett inlägg ikväll men kan inte lova något, men ska försöka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0