Ni försvinner!

Ja, nu börjar ni ju försvinna, det är mitt fel för jag uppdaterar ingenting. Men ska skärpa mig. Idag ska jag göra läxor och plugga lite på NO. Vi har NO prov på onsdag och så har jag tyska läxa och jag måste göra den för förra gången kunde jag inte den och det blev lite pinsamt när jag inte kunde ett skit. Men idag är det inte så roligt väder, tråkigt väder, har kollat lite i mina bilder och då så kollade jag lite på Hellen och mina bilder. Åh vad jag sknar henne, asså att åka och rida min lilla bebis! :(
Jag kollar på får utveckling och  jag ser mycket! Vi har förendras väldigt mycket och jag är riktigt trött på att sitta och bara "sakna" ridningen. Så jag tänkte fråga Hellens ägare om jag får åka och hälsa på när jag är ledig och jag vill ha fina bilder. Men det blir nog på sportlovet. Skulle behöva någon fotograf då? Det är bara att säga till...
Har suttit och redigerat bilder på min photoshop kan visa en bild man ser inte så mycket förendring på den men jag gillar den riktigt mycket. Sen har jag en bild jag värkligen gillar på mig och Hellen som jag inte tycket om förut....
Imorgon ska jag till Tandläkaren på morgonen och sen ska jag till läkaren på eftermiddagen.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Vill se Ponnyakutens andra avsnitt nu istället, kanske inte hinner kolla ikväll för jag ska gå ut med en hund då :)
Hör av mig på dan, ska lova!
Gillar den här bilden! :) Fotograf: Fanny
En fin bild från i våras! Fotograf: Cajsalisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0