Ont, det gör ont!

Haha, vet inte riktigt varför jag skrev en sådan rubrik. Kanske för jag har ont i tänderna.
Idag bllir en fartfylld dag, ska till min mormor och morfar och äta lunch och fika, sedan ska vi till sverigest störrsta Djuraffär, som ligger i Bromma Blocks. Vi ska dit för att förbereda oss på alla hund/valp saker vi ska köpa. Vi har hittat tre kennlar som har parat sina tikar redan utom en kennel, för hon skulle para sin i februari. För de andra två kennlarna har parat sina tikar redan och de ska få valpar i mitten på februari.
Efter besöket hos mormor och morfar och djuraffären så blir det vidare till någon Gina Trico affär, jag skulle ha köpt en tröja för väldigt längesen men tyvärr är den slut nu och värkar inte komma in mer. Så då hittade jag en annan som jag vill ha, men dock var denlite dyrare än den jag kollat på! Men som tur har man en snäll mamma som kan betalla lite av den. Tack mamma!
När vi är klara med det är det inget mer att göra tror jag, det blir ju en ganska lång dag, men en rolig iallafall.
Imorgon är inget planerat, jag ska gå och gyma på gymet på morgonen.
Har inte berättat det men just nu rider jag ingenting utan jag gymar och tränar upp mig på det sättet.
Jag rider inte för att jag  har gjort illa mitt knä, det är minisken ( en mjukdel i knät) som är sönder, och så är det en skada på främre korsbandet! Tyvärr kan inte en minisk skada läka utan måste göra en operation för att allt ska bli bra igen, men dock ett korsband kan läka men tar en ganska lång tida att läka.
Så jag har röntgat mitt knä i en magnetröntgen, var inte kul. Men iallafall så blev bilderna "suddiga" så jag måste göra om för kirurgen (oprations läkaren) opererar inte knät utan att se skadan, så jag måste röntga knät igen nu! Jag vill typ hugga av knät för det är så j*vla jobbigt, saknar ju ridningen som bara den...
Men nu fick ni lite info om mitt knä. Haha!
Som ni ser så har jag laggt till lite kategorier i bloggen och dom ska fyllas med roliga och skojiga inlägg!
Tänkte börja lite nu med att fylla några kategorier med inlägg. Så hoppas jag har fått tillbaka min älskade läsare, jag vet att jag är en riktigt slö potatis som värkligen inte orkar blogga vissa dar men nu jäklar ska det blli inlägg!!

Bromma blocks Zoo affär!

 

 

// Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0