Säger Godnatt!

Nu säger jag nog Godnatt genom mobilen, orkar inte sätta på datorn för att bara blogga lite. Men såg ju den där Touchback, den var riktigt bra, lite sorlig! Men just nu kollar jag på någon film på 3:an. Den är okej, har bara hållet på i 20 minuter. Imorgon är det skola :(
Vill verkligen inte gå!! Ska gå upp vid 6 tiden imorgon, så jag tänkte lägga mig i sängen och kolla klart på filmen, imorgon kommer jag vara så trött, kommer typ vara som en zombi....
Måste borsta tänderna nu innan filmen börjar igen! Ni kanske får ett inlägg imorgon bitti fast blir nog mobilinlägg...
Lägger in en ful bild på mig, är tagen nu med iphonen, är lite trött :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0