Ska gå strax

Vaknade kl 07.00 och började göra mig klar. Nu ska jag gå om en stund så jag ska blogga en snabbis. Ska nog gå med Lollo idag. Sitter och lyssnar på The voice. Men idag har jag en lång dag, slutar 16.00, idag är det slapp. Vi har inte fått läxor än, men det är väl en tids fråga innan vi får det....
Igår bloggade jag inte för när jag kom hem från gymet var jag trött och seg, idag blir det inget gym kankse imorgon om vi får läxor!
Men måste börja öka lite så jagg inte blir sen.....
Tyvärr funkar inte att lägga in bilder på datorn, vet inte varför?!
Kan försöka nu men orkar inte hålla på länge!

Funkade!!! :D En bild från Turikiet 2010, saknar sommaren!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0