Touchback

Idag vakande jag vid halv 10. Har haft ont i halsen och mått lite illa idag nu på morgonen och på dan, det börjar gå över lite. Har inte gjort så mycket eller rättare sagt jag har inte gjort ett skit för jag har bara legat på soffan och glott på filmer. Tänkte sätta på en film som heter Touchback, tror den är bra! Imorgon är det skola, tråkigt men man måste ju! Har haft ett bra lov, ett rikigit slapp lov. har mycket att se fram emot i vår/sommar, vi får våran valp då, den födds ju i februari och vi kan nog hämta den i Mars. Bloggade inte igår kväll för jag inte mådde bra. Känner att jag är lite sur/ledsen för jag skulle beställa en tröja som jag har letat etfter men nu fanns den inte i min storlek....
Nu tänkte jag kolla lite på filmen.
Tack för kommentarena jag fick, är tacksam för de!

Oredigerad bild från Globen Horse Show 2011


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0