Uppdatering, tummen ner!

Jag är värkligen sämst på uppdateringar, men jag har inte hunnit och orken har väl varigt si så där. Men jag är typ svart under ögonen och på kinderna just nu. För en stund sen såg jag filmen Jag Saknar Dig, den var så j*vla bra om jag får säga så. Har gråtit så himmla mycket, den var riktigt sorlig och jobbig att kolla på. Men jag rekommenderar den till 100% , älskar filmen. Men den är väldigt sorlig, så kolla gärna inte på den om du ska typ bort ett något för den är riktigt sorlig.
Men nu ska jag inte prata mer om den filmen. Men idag var det väl okej i skolan förutom idrotten och bilden. På idrotten började jag nästa gråta för jag har så himmla ont i mitt knä, jag var jätte nära på att sätta mig ner och typ skrika och gråtta, jag måde så dåligt kändes som knät var brutet eller något det gjorde så himmla ont. Det var pip test men jag kunde dock  inte vara med för mitt knä var as jobbigt och men jag gick typ i 40 min, asså bara gick runt fram och tillbaka för att värma sen fick jag gå in i skolans "gym" och cykla på deras cykel, det blev mjukare och mjukare ju mer jag rörde på mig. Kan säga att jag är riktigt trött på att ha ont varje dag och då menar jag VARJE dag, hoppas bilderna blir bra som ska tas imorgon. Vill värkligen ha den där operationen!! Kanske låter konstigt men det är för jag kan inte rida nu när knät är jobbigt, gör för ont och vill och kan jag inte ha så här ont hela tiden...
Börjar tröttna på det j*vla känt!
Men annars så har väl skolan varit okej. Imorgon går jag på SO och sen går jag hem för sen ska jag och pappa åka till stan och röntga känt... igen....
Så jag är ledig på dan och så.
Just nu lyssnar jag på musik, blir lite Kapten Röd....
Ska äta strax, tänkte gå ut och bara gå runt lite för att inte vara så himmla stel i mitt knä....
Kan slänga in en bild.....
Tyvärr kunde jag inte lägga in en bilden jag redigerade i photoshop... :(
Ska försöka blogga ett inlägg till ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0