Förlåt att jag inte har hört av mig, men har hänt en sak......

Ja, min uppdatering är sämst på bloggen. Men jag har en anledning. Igår så skulle jag, min morfar och mormor åka ut och äta lite och då sumpade jag min telefon (min älskade IPhone.....) i marken och hela skärmen sprack och nu ser den för j*vlig ut! Gud vad jag blev ledsen och kände bara hur det svartna och jag fick panik för att berätta för mamma och pappa, men som tur blev de inte arga, vi skickade en skade anmälan till försäkringsbolaget. Så jag har ingen telefon, asså den funkar men man ser inget, igår kväll försökte jag ta en annan mobil men det gick inte och så då måste jag fixa en lånetelefon. Men duktig man är och tappar den igår och försäkringsbolaget stängde 5 och har inte öppet på helger så på måndag eller tisdag skulle de ta kontakt....
Mitt liv kommer bli mycket mer komplicerat utan min IPhone..... :(

Ska äta lite nu men det kommer att bli dålig uppdatering nu ett tag för jag kan inte mobilblogga......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0