Helt slut...

Japp, jag är helt slut efter gårdagens bilresa, det var så himla kul att träffa Chia men bilresan var väl inte drömmen. Sov 3 timmar i bilen på vägen hem så det gick rätt så fort hem, nu är det bara 5 veckor kvar tills vi åker ner och hämtar henne. Fick riktigt bra bilder på våran skatt!
Idag var jag helt slut i hela kroppen och kände mig som en zombie, ush!
Men nästa gång vi ska åka ner så åker vi på lördagen och så sover vi över till på söndagen och då hämtar vi henne. Så jag längtar som bara den!!!
Imorgon har jag studiedag, vi har utveckings samtal och då fick vi ledigt men jag är ledig hela dan för jag har inget samtal imorgon, så skönt! Men imorgon blir det slapp och så kanske gymet, får se...
Nu tänka jag lägga mig och läsa min bok! Puss och Godnatt på Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0