Ska försöka blogga lite....

Ja, jag tänkte försöka blogga lite nu. Idag är jag hemma för jag mår illa och har huvudvärk, känner mig inge bra. Men det är ganska mycket just nu i skolan, för i dag skulle jag ha haft prov men eftersom jag är sjuk får jag väll ha det på fredag sen imorgon har jag tyska läxa sen har jag en inlämnings uppgift i engelskan, man ska skriva en resa till USA. Jag är snart klar med den idag har jag hållt på med den och har lite kvar. Måste bara fråga min lärare om några skare först, men jag vet inte om jag hinner bli klar tills på frdag men jag gör mitt bästa.Men nu pallar jag inte snacka om skolan, som ni ser har jag byt header och så för jag tröttnade på den andra och det är en tillfällig. Har en nyhet att berätta för er läsare som ni kanaske inte visste, jo det är det att jag har slutat rida helt, ska inte rida längre, har tappat intresset och känner att det är inte lika kul längre och så är det knät som har stället till det opch gjort att jag har börjat tvecka med ridningen. Kanske kommer upp igen intresset asså men jag vet inte för jag känner ingen längtan längre och ska skulta på Hellen, det känns jätte jobbigt men jag tycker det är jobbigt att ta sig dit och brinner inte lika mycket längre, förr tyckte jag det var det roligaste som fans men nu tycker jag inte det och jag hoppas det blir ett bra beslut. Vi har ju fått reda på att vi har fått en hund nere i skåne som vi ska köpa och hon föddes på min 15-års dag, så det känns rätt så häftigt att hon är född på min föddelsedag. Jag tänkte kanske prova på agility eller lydnad med vår hund och så blir det mycket ansvar från min del i sommar att ta hand om den här hunden.
I helgen tänkte jag kanske dra in till stan ville gå in på Hollister och kolla lite, har ju fått pengar av farmor & farfar i söndags så tänkte kolla lite, behöver ett par nya jeans så ska kolla lite på Gina och se om de har några snygga jeans har typ 10 par jeans men använder bara ett par som är mina favoriter, så jag måste köpa ett par till. Ska kolla lite på hemsidan var de har. Jag vill ha en tjocktröja från hollister, ska kolla om jag hittar någon, nu fick ni ett riktigt långt inlägg, hoppas det räcker för ikväll....


De här jeansen var riktigt snygga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0