Vad står på schemat idag?

Jo, idag är det Prao, jag ska praoa med Cajsalisa på Grizzly. Ska bli jättekul! Vaknade för en stund sen skulle igentligen vakna halv nio men jag var så taggad och pigg redan vid 7 så då gick jag upp. Måste värma mina bagetter i ungen starx för att hinna. Vi börjar så skönt som elva och slutar två så idag blir det en lugn och skön dag. Igår var det en slappa gjorde inte mycket var ute lite och sen följde jag med mamma och hanlade lite på Coop. Men i lördags så var det faktiskt stor shopping, jag köpte en skin jacka, en tröja, halsduk och en fick jag ett par skor av mamma som är sjukt snygga! Det var utförsäljning och de skulle kosta 1000 kr men kostade bara 200 kr och då blev de dom!
Kan inte blogga just idag på dan för att mobilen är ju sönder och jag kan inte mobilblogga utan det får bli genom datorn och så.....
Just nu sitter jag och skriver ut ett papper om USA, asså vi ska göra en uppgift om en resa till USA och den skulle tydligen vara inne nästa vecka och jag har inte änns börjat på den utan bara radat upp lite grejer.....
Nu måste jag öka lite för att hinna! Hörss ikväll/eftermiddag!
Pöss

Så här ser min mobil ut just nu, fast det ser mycket värre ut en på bilden....... :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0